Sposoby taniej promocji małej firmy w sieci – krok po kroku

Z najnowszego raportu przygotowanego przez Firmy.net wynika, że 52 proc. polskich przedsiębiorców uważa, że nie stać ich na reklamę w internecie. Tymczasem wypromowanie małego biznesu nie musi wcale pociągać za sobą dużych nakładów finansowych. - Często wystarczy inwestycja rzędu kilkuset złotych miesięcznie. Taki niewielki budżet może przynieść zaskakujące efekty – wyjaśnia Piotr Krawiec, dyrektor zarządzający w agencji Praktycy.com. Wystarczy tylko wykorzystać potencjał sieci społecznościowych oraz wyszukiwarek, a także usług geolokalizacyjnych. Oto sposoby na skuteczną promocje w Internecie.

młodzi praca

żródło: ShutterStock

Po pierwsze: Określ swoją grupę docelową Podstawowym i jednocześnie pierwszym zadaniem przedsiębiorcy będzie określenie swojej grupy docelowej. Określenie przedziału wiekowego, płci, wykształcenia, miejsca zamieszkania oraz zainteresowań jest niezbędne do tego, by wybrać właściwe kanały promocji i komunikacji. Warto to zrobić również, dlatego że portale oraz sieci reklamowe na tej podstawie będą wybierały miejsca, w których zostanie wyświetlona reklama, a te bardziej zaawansowane, określą osoby, które zobaczą nasz komunikat. Małe firmy działające lokalnie i te, które nie są jeszcze rozpoznawalne, powinny początkowo skupić się na budowaniu relacji ze swoim najbliższym otoczeniem, gdyż to właśnie w dużej mierze od niego będzie zależało ich być, albo nie być na rynku.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Biznesman_midi(2015-03-12 20:55) Zgłoś naruszenie 00

    Usługi promocyjne, dedykowane do małych i średnich firm świadczy poznańska firma Quatro Solutions. Mają świetnie przygotowaną ofertę, dopasowaną do budżetu klienta i co najważniejsze - zapewniają kompleksowe wsparcie i doradztwo. Korzystam z ich usług i serdecznie polecam. Dzięki nim udało mi się skutecznie wypromować moją firmę w sieci.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!