Rynek małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce jest obecnie w rozkwicie. Firmy te aktywnie poszukują zarazem nowoczesnych, jak i efektywnych kosztowo rozwiązań, które zapewnią im rynkową konkurencyjność. Wszystkie te firmy, niezależnie od wielkości (mikro, małe i średnie), korzystają z telefonów, a większość z dostępu do internetu.
Uważnie wybierają oferty możliwie najlepiej dostosowane do rodzaju swojej działalności i branży. Przy tym wyborze warto sprawdzić, co poza połączeniami telefonicznymi i dostępem do internetu oferuje operator. Ważne jest na przykład doświadczenie wybranego operatora w świadczeniu usług dla biznesu (także mikro, małych i średnich firm) i umiejętność dopasowania oferty do potrzeb. To, czy oferta operatora jest kompleksowa, czy proponuje on nowoczesne, ale i bezpieczne rozwiązania ma realny wpływ na optymalizację kosztów w firmach.
Rozwiązaniem, na które firmy z sektora MSP powinny zwrócić szczególną uwagę, są zintegrowane usługi telekomunikacyjne, czyli takie, w ramach których jeden operator zapewnia jednocześnie dostęp do wielu usług, m.in. są to: bezpieczny i sprawny dostęp do internetu, dopasowane do potrzeb danej firmy taryfy, połączenia komórkowe i stacjonarne, różne niezbędne do pracy urządzenia, jak telefon, tablet, laptop, router, a do tego ma odpowiednie doświadczenie w obsłudze firm.
Przedstawiciele małych i średnich firm w Polsce bardzo świadomie wybierają dostawców usług – chcą jak najlepiej dopasować rozwiązania do konkretnych potrzeb swoich firm – mówi Igor Matejov, członek zarządu, dyrektor ds. rynku biznesowego T-Mobile Polska. Klienci doskonale wiedzą, że od jakości i innowacyjności wykorzystywanych rozwiązań w dużej mierze zależy ich konkurencyjność rynkowa. Im bardziej kompleksowe, lepiej dopasowane i opracowane przez ekspertów będą te rozwiązania, tym skuteczniej będą mogli optymalizować koszty i koncentrować się na rozwoju. Dzisiaj nie wystarczy przedstawić klientowi dobrej taryfy – należy patrzeć na prowadzony przez niego biznes szerzej, a potrzeby traktować indywidualnie, zarówno przy firmie jednoosobowej, jak i większych podmiotach. Odpowiedzią na takie oczekiwania rynku są oferowane przez nas zintegrowane usługi telekomunikacyjne – dodaje Matejov.
Takie rozwiązanie zapewnia obecnie T-Mobile Polska dzięki integracji z firmą GTS Poland. Po integracji T-Mobile stał się unikalnym na skalę Europy Środkowej i Wschodniej dostawcą szerokiego wachlarza usług telekomunikacyjnych dla firm każdej wielkości. Połączenie wiedzy ekspertów GTS o rynku biznesowym z najnowocześniejszymi technologiami i najlepszą siecią T-Mobile zapewni firmom wysokiej jakości usługi, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom odpowiednim do wielkości firmy i branży, w jakiej działają.
O zaletach korzystania z nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych, które pomagają w codziennej pracy, będziemy opowiadać´ w kolejnych odcinkach cyklu Skrzydła Biznesu.