Reklama

8 lutego 2013 r.

Reklama zawsze będzie istniała, bo jest sposobem komunikacji firmy z konsumentami.

W internecie trwa nieustanna wojna. Użytkowników z reklamą8 lutego 2013 r.

W realu wszystko jest prostsze. Tu przeciwnika w postaci reklamy łatwo lokalizujesz i umiesz już go ignorować. Przećwiczyłeś obojętność i cierpliwość wobec wyrastających na ulicach billboardów, ulotek, które co rusz ktoś próbuje ci wręczyć, czy ogłoszeń na uchwytach w tramwaju. Kiedy jednak włączasz komputer, wchodzisz do sieci i portal informacyjny, z którego korzystasz, znika pod wielką reklamą, a ty tracisz kilka sekund, by znaleźć iksa, który pozwoli ci ją zamknąć – puszczają ci nerwy.

20 grudnia 2012 r.

Rok 2012 - przynajmniej, jeśli brać pod uwagę dwa jego pierwsze kwartały, podsumowane już przez IAB Polska i firmę PwC - jest pierwszym, kiedy SEM zrównał się pod względem wydatków z reklamą display.

Marketing w wyszukiwarkach. Zmiana lidera reklamy internetowej20 grudnia 2012 r.

Na dojrzałych, internetowych rynkach już od kilku lat wydatki na marketing w wyszukiwarkach są znacznie wyższe niż te, przeznaczane na reklamę display. W Polsce dotąd było inaczej. Dotąd, bo wszystko wskazuje na to, że właśnie jesteśmy świadkami zmiany na pozycji lidera - wynika z raportu "Marketing w wyszukiwarkach", opublikowanego przez portal Interaktywnie.com.

26 września 2012 r.

Niektórzy eksperci zastanawiają się, jaka liczba reklam przed seansem okaże się już zbyt duża do zniesienia i widzowie zagłosują pilotem.

Kiedy widzowie zaczną mieć dość reklam?26 września 2012 r.

Meble z Ikei, internet z Play, ciastka Góralki, robot kuchenny Moulinex, znowu Play – i tak dalej przez okrągłe 6 minut. Tyle trwa 12 reklam, które trzeba obejrzeć przed darmowym seansem w serwisie internetowym Iplex.pl. Podobnie jest u konkurentów, takich jak TVN Player, Ipla czy VOD TVP.

Galerie