Reklama

26 sierpnia 2013 r.

Biorąc pod uwagę strukturę branżową, podobnie jak rok temu, najbardziej aktywny w pierwszym kwartale 2013 był sektor motoryzacji oraz finansowy.

Reklama internetowa odporna na kryzys?26 sierpnia 2013 r.

Reklama w internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę wideo online, dzięki czemu reklama graficzna jest obecnie liderem dynamiki. Od roku 2013 w badaniu wprowadzono zmiany w metodologii – do monitoringu dodano wideo in-stream oraz RTB.

18 czerwca 2013 r.

Wzrosty są oczekiwane jedynie w segmencie reklamy online - o 7,3%.

Zapowiada się zły rok dla żyjących z reklam: Wpływy spadną o prawie 6 proc. Najbardziej straci prasa18 czerwca 2013 r.

Wartość rynku reklamy w Polsce zmniejszy się w tym roku o 5,9% i wyniesie 6,35 mld zł, wynika z prognoz domu mediowego ZenithOptimedia, cytowanych przez "Rzeczpospolitą". Wzrosty są oczekiwane jedynie w segmencie reklamy online - o 7,3% i kinowej - o 1,8%. Największe spadki dotkną segmentu gazet - o 25,2%, magazynów - o 21,0%, reklamy zewnętrznej - o 7,3% i radia - 4,4%, podał ZOG.

15 maja 2013 r.

Przykład reklamy w systemie FENIX.

Wkrótce będziemy zarabiać na oglądaniu reklam?15 maja 2013 r.

Zapłacić widzom za każdą wyświetloną na ekranie telewizora reklamę – taka idea przyświecała twórcom FENIX3. Kilka miesięcy temu w Szczecinie powstała firma, która płaci widzom za to, że oglądają reklamy w telewizji. Przekaz reklamowy jest przy tym nieinwazyjny, ponieważ wykorzystuje tzw. skiny, czyli pasy u dołu i z prawej strony ekranu, które wyświetlają się poprzez skalowanie obrazu, przy czym nie zakłócają wizji ani fonii. Za kilka miesięcy innowacyjny system Fenix3 będzie dostępny w Warszawie i Poznaniu, a w przyszłym roku w kolejnych aglomeracjach.

19 marca 2013 r.

Cyfrowy Polsat

Reklamowa ofensywa Cyfrowego Polsatu19 marca 2013 r.

Zgodnie z zapowiedziami prezesa Dominika Libickiego, Cyfrowy Polsat rozpoczął w tym tygodniu kampanię promocyjną prezentująca nowe usługi promocje przygotowane z myślą o abonentach . Czy to wystarczy, aby obronić się przed atakiem ze strony nowego gracza na rynku – nC+?

Galerie