Reklama

22 grudnia 2014 r.

Do telewizji należała dotąd lwia część polskiego rynku reklamy, którego wartość szacuje się na 6,5 mld zł.

Reklama: Internet bliski pokonania telewizji22 grudnia 2014 r.

W ciągu 3–4 lat dojdzie do zmiany warty na pierwszej pozycji wśród beneficjentów na rynku reklamy – twierdzi część ekspertów. Ale choć nowe technologie zarabiają coraz lepiej, tv wciąż zbiera najwięcej pieniędzy w branży

29 czerwca 2014 r.

Jak wygląda umieszczanie w mediach artykułów sponsorowanych z punktu widzenia etyki?

Kiedy artykuł sponsorowany jest etyczny29 czerwca 2014 r.

Dla reklamodawcy artykuł sponsorowany to ciekawy sposób budowania świadomości marki i jej zasięgu, natomiast dla wydawcy to - często bardzo droga - pozycja w cenniku reklam. A jak wygląda umieszczanie w mediach artykułów sponsorowanych z punktu widzenia etyki?

9 czerwca 2014 r.

Michał Potocki, zastępca szefa działu Dziennik

Potocki: Resort ds. reklamy9 czerwca 2014 r.

Otym, że reklama jest dźwignią handlu, wszyscy dobrze wiemy. Czym w takim razie handlują urzędy państwowe? Cóż, na pewno nie mają na sprzedaż przesadnie wiele odpowiedzialności za publiczne pieniądze.

4 czerwca 2014 r.

Piractwo

IAB 2014: Pirackie serwisy zarabiają 50 mln zł rocznie na reklamach4 czerwca 2014 r.

Związek Pracodawców Branży Internetowej rozpoczyna kampanię zniechęcającą firmy do zamieszczania swoich reklam na pirackich stronach internetowych. Inicjatywa pod patronatem resortów kultury oraz administracji i cyfryzacji zostanie ogłoszona na rozpoczynającym się dziś Forum IAB 2014. Łamiące prawo serwisy zarabiają na reklamach rocznie nawet 50 mln zł. Większość serwisów nielegalnie dystrybuujących treści w internecie jest zarejestrowana poza Polską.

23 maja 2014 r.

Miejsce 10. Amazon

Wartość marki: 64,255 mln dolarów
Zmiana wartości marki w ciągu ostatniego roku: 41%
Pozycja w poprzednim rankingu: 14

Listę 10 najcenniejszych marek na świecie otwiera Amazon, który awansował o 4 pozycje w stosunku do roku poprzedniego. Firma Jeffa Bezosa już dawno wyszła poza ramy tradycyjnej księgarni internetowej. Amazon chce być (a w zasadzie już jest) biznesowym hegemonem. Świadczy o tym plan zbudowania specjalnych dronów, które już za kilka lat będą dostarczać przesyłki do klientów firmy. W najbliższych planach Amazona pojawia się również akcent polski. To w naszym kraju spółka planuje stworzenie trzech centrów logistycznych - 2 we Wrocławiu oraz 1 w Poznaniu.

BrandZ 2014: Coca-Cola, Apple czy Google? Oto najcenniejsze marki na świecie23 maja 2014 r.

Ośrodek badawczy Millward Brown przygotował najnowszą edycję prestiżowego rankingu BrandZ, który prezentuje 100 najcenniejszych marek na świecie. W tym roku obyło się bez większych sensacji, choć przetasowanie na pozycji lidera rankingu można uznać za pewną niespodziankę. Co ciekawe, łączna wartość wszystkich marek z TOP100  podwoiła się od czasu opublikowania pierwszego rankingu  i wynosi obecnie ponad 2,9 bln dolarów. Prezentujemy dziesięciu zwycięzców tegorocznej edycji BrandZ.

7 marca 2014 r.

Google

Nie zadzieraj z Google, bo wylecisz z wyszukiwarki7 marca 2014 r.

Gigant z Mountain View bardzo starannie dba o stworzony przez siebie ekosystem. Każdy, kto stara się wspiąć na jego szczyt na skróty, musi liczyć się z określonymi konsekwencjami. Z pewnością wkrótce przekonają się o tym kolejni internetowi gracze, którzy „znikną” z wyszukiwarki Google’a za korzystanie z Systemów Wymiany Linków (SWL).

6 marca 2014 r.

Dziecko

KRRiT idzie na wojnę z nadawcami. Nie chce reklam śmieciowego jedzenia w audycjach dla dzieci6 marca 2014 r.

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wezwał największych telewizyjnych nadawców do złożenia wyjaśnień w sprawie naruszenia ustawy o radiofonii i telewizji. Chodzi o jeden z przepisów, zgodnie z którym audycjom skierowanym do najmłodszych nie powinna towarzyszyć reklama niezdrowej żywności. Pytanie, co „śmieciowym jedzeniem” jest, a co nie?

21 lutego 2014 r.

Twitter

Reklama na Twitterze. Czy to się opłaca?21 lutego 2014 r.

Użytkownicy Twittera jeszcze niedawno ograniczali się jedynie do polityków i dziennikarzy. Później dołączyli do nich specjaliści od marketingu i prywatni użytkownicy, którzy obserwują ulubione marki oraz osoby publiczne. Wraz z rosnącą liczbą użytkowników, nowe możliwości zyskali również reklamodawcy. Od kilku tygodni wybrane polskie firmy mogą korzystać z płatnej promocji na Twitterze.

15 grudnia 2013 r.

Internetowy Banner Reklamowy

Connect To Web: Rewolucja na rynku reklamy?15 grudnia 2013 r.

Na polski rynek wkracza rodzina sprawdzonych na zachodzie i opatentowanych rozwiązań Connect To Web (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB) wspierających kanały komunikacji BTL i wysyłkowej. Zastosowanie opatentowanej technologii umożliwia przygotowanie dowolnego, papierowego materiału reklamowego (folderu, ulotki mailingowej, broszury), który podłączony do portu USB komputera (MAC lub PC) odsyła odbiorcę do przygotowanej treści online, zaś marketerowi dostarcza (w czasie rzeczywistym) informacji o skuteczności i zasięgu realizowanej kampanii.

25 listopada 2013 r.

Piwo

FoodCare reaktywuje legendarną markę EB?25 listopada 2013 r.

Piwo EB, które na polskim rynku świeciło triumfy w latach ’90, już wkrótce może powrócić na sklepowe półki. Wcześniej spółka FoodCare musie jednak przekonać Grupę Żywiec do sprzedaży legendarnej marki – donosi „Puls Biznesu”.

5 listopada 2013 r.

"W naszej ocenie Pan Dariusz Michalczewski świadomie mija się z prawdą, wykorzystując przewidziane prawem procedury procesu cywilnego do wprowadzania opinii publicznej w błąd" - poinformował FoodCare.

FoodCare: Michalczewski świadomie mija się z prawdą5 listopada 2013 r.

W odniesieniu do informacji przekazywanych mediom przez Pana Dariusza Michalczewskiego, spółka FoodCare stanowczo zaprzecza, jakoby zwracała się do Fundacji Równe Szanse z prośbą „aby zabezpieczenie na koncie zamienić na mniej dotkliwą formę dla spółki, tj. zabezpieczenie na znakach towarowych” - informuje FoodCare w komunikacie prasowym.

Galerie