Reklama

31 marca 2015 r.

Reklama dźwignią handlu? Nieco zwichniętą31 marca 2015 r.

O 2,4 proc. w Polsce i o 4,4 proc. na świecie wzrosną wydatki reklamowe w 2015 r. W kraju wartość rynku osiągnie poziom 6,702 mld zł netto – wynika z opublikowanego właśnie raportu domu mediowego ZenithOptimedia Group.

31 marca 2015 r.

Reklamy złej żywności znikną z programów dla dzieci31 marca 2015 r.

Zakaz umieszczania takich spotów w audycjach, przed ich emisją oraz po ich zakończeniu zawiera projekt ustawy o zdrowiu publicznym. Został on właśnie przekazany do konsultacji społecznych. To kolejny krok rządu w walce z otyłością dzieci spowodowaną złym odżywianiem. Już wkrótce niezdrowe przekąski znikną ze szkolnych sklepików. Od września zacznie bowiem obowiązywać nowelizacja ustawy z 28 listopada 2014 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r. poz. 35). Niezdrowa żywność przestanie być też intensywnie reklamowana.

18 marca 2015 r.

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego proponuje, aby przerwa reklamowa między programami trwała maksymalnie 15 minut.

TVN i Polsat chcą częściej emitować reklamy18 marca 2015 r.

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji (t.j. Dz.U. z 2011 r. nr 43, poz. 226 ze zm.) ma w ocenie resortu kultury ułatwić życie telewidzom. Jednak przedsiębiorcy działający na rynku mają swoje rozwiązanie: ich zdaniem większa swoboda przy przerywaniu audycji pozytywnie wpłynie na jakość nadawanych programów.

22 grudnia 2014 r.

Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego

Nowacki: Reklamowe starcie tytanów22 grudnia 2014 r.

Wyobrażacie sobie Państwo media bez reklamy? Pewnie tak, tylko że finansowanie produkcji i pracy dziennikarzy odbywałoby się bezpośrednio z państwa portfela. Trudne, bo nawet płacenie abonamentu TVP nie cieszy się popularnością. Reklama jest wszechobecna, a o pieniądze, jakie wydają marki i firmy na przekonanie nas do siebie, rywalizują od kilkunastu lat nie tylko prasa, radio i tv.

22 grudnia 2014 r.

Do telewizji należała dotąd lwia część polskiego rynku reklamy, którego wartość szacuje się na 6,5 mld zł.

Reklama: Internet bliski pokonania telewizji22 grudnia 2014 r.

W ciągu 3–4 lat dojdzie do zmiany warty na pierwszej pozycji wśród beneficjentów na rynku reklamy – twierdzi część ekspertów. Ale choć nowe technologie zarabiają coraz lepiej, tv wciąż zbiera najwięcej pieniędzy w branży

Galerie