Media elektroniczne

2 czerwca 2019 r.

Serwis społecznościowy powinien przechowywać nasze informacje tylko wtedy, gdy świadczone są usługi. W każdej chwili mamy możliwość usunięcia wybranych elementów naszej historii, jak np. zapytań w wyszukiwarce. Jednak jego zapis zostanie usunięty dopiero po 6 miesiącach – wskazuje Joanna Ożóg, ODO 24.

Czy po usunięciu konta na Instagramie nasze dane faktycznie znikają?2 czerwca 2019 r.

Media społecznościowe są kochane przez ludzi na całym świecie. Według badania „Digital 2019” mają one prawie 3,5 mld globalnych użytkowników – w tym 462,5 mln w Europie. Co ciekawe, serwisy te wiedzą o nas znacznie więcej, niż byśmy chcieli. Wielu z nas nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że nasze zachowania są analizowane. Głównie po to, aby umożliwić precyzyjny dobór reklam w zależności od zainteresowań. Ekspert ODO 24 przeanalizował popularny Instagram pod kątem gromadzenia danych osobowych. Czy osoby z niego korzystające mają się czego obawiać?

13 maja 2019 r.

Podział abonamentu między rozgłośniami zmienia się w kolejnych latach, ale różnice nie są procentowo tak duże, jak w przypadku tegorocznej rekompensaty. W tym roku najniższa kwota abonamentu wyniosła 8,5 mln zł (Zielona Góra), a najwyższa 9,9 mln zł (Kraków).

Każdemu według potrzeb. KRRiT nierówno podzieliła pieniądze budżetowe dla radia13 maja 2019 r.

Prawie 5 mln zł dostanie w tym roku z budżetu państwa radio publiczne z siedzibą w liczącym niewiele ponad 100 tys. mieszkańców Koszalinie, a tylko 3,4 mln zł – rozgłośnia w pięć razy większym Gdańsku (siedem, jeśli liczyć całe Trójmiasto). Radiom regionalnym z rekompensaty za osoby zwolnione z abonamentu rtv przypadnie ułamek tego, co dostała telewizja – łącznie 72,7 mln zł wobec 1,1 mld zł. Ale niektóre radia dostaną jeszcze mniej niż inne. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, która w poprzednich latach środki z budżetu między 17 spółkami regionalnymi dzieliła po równo, tym razem wprowadziła spore różnice.

19 kwietnia 2019 r.

Spółka Amazon kieruje się czterema zasadami: koncentruje się na potrzebach klienta, a nie na konkurencji, podąża za pasją, angażuje się w wysokiej jakości działania operacyjne oraz jest nastawiona na myślenie długoterminowe.

Amazon i Google udostępniają oficjalne aplikacje YouTube na urządzenia Fire TV19 kwietnia 2019 r.

- W najbliższych miesiącach oficjalna aplikacja YouTube trafi na urządzenia streamingowe Fire TV, zapewniając użytkownikom nieprzerwany dostęp do świata rozrywki, w tym muzyki, ulubionych artystów, programów rozrywkowych, wiadomości, transmisji wydarzeń sportowych i wielu innych atrakcji; - Również w nadchodzących miesiącach posiadacze urządzeń Chromecast i Android TV zyskają nieograniczony dostęp do tysięcy tytułów i oryginalnych produkcji Amazon, m.in. nagrodzonego Złotym Globem serialu telewizyjnego „Wspaniała Pani Maiselˮ, a także seriali: „Jack Ryanˮ o bohaterze stworzonym przez Toma Clancy'ego, „Homecoming ˮ i „Hanna and The Widowˮ.

3 stycznia 2019 r.

Wyścig obu internetowych gigantów na programy przyciągające uwagę widzów sprawia, że zdobywają oni coraz większy udział w sektorze produkcji.

Amazon goni Netflixa w streamingu3 stycznia 2019 r.

Filmy, muzyka i książki w promocyjnym pakiecie z preferencyjnymi warunkami dostaw sprzedają się dużo lepiej. Największy gracz na rynku subskrypcji wideo może czuć się zagrożony

Galerie