« Powrót do artykułu

Reklama wirtualna, ale zyski bardzo realne

800 mln zł wart był rynek ogłoszeń internetowych po pierwszych trzech miesiącach 2016 r.

komputer, nauka, e-learning

żródło: ShutterStock

Coraz więcej reklamodawców stawia na social media. IAB zauważa, że ich wartość wzrosła o 136 proc. Traci natomiast e-mail marketing, który w ciągu roku zmniejszył swą wartość o 2 mln zł.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • d31(2017-11-20 10:30) Zgłoś naruszenie 00

    Jesteśmy pasjonatem naszej działalności w Lublinie, dlatego nasz cel jest prosty: wy pozycjonować stronę internetową, aby twoja strona stała się popularna. https://reklama-lublin.pl/

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!