« Powrót do artykułu

Rynek reklamy: Daleka droga do państwowego domu mediowego

Ministerstwo Skarbu Państwa wciąż analizuje projekt dotyczący powołania domu mediowego dla państwowych spółek. Byłby to podmiot, który zajmowałby się kupowaniem reklam w mediach na rzecz firm kontrolowanych przez Skarb Państwa. – Jest wola polityczna, aby taki narodowy dom mediowy powstał – deklaruje w rozmowie z DGP posłanka Joanna Lichocka (PiS), która uczestniczy w pracach nad ustawą o mediach narodowych.

pieniądze, reklama, tv

żródło: ShutterStock

Pomysł powstania domu mediowego wyszedł od wiceministra kultury Krzysztofa Czabańskiego, który jest odpowiedzialny za reformę mediów publicznych.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!