« Powrót do artykułu

Bój się i płać: Reklamowa fala strachu coraz bardziej się nakręca

Dziś, aby coś sprzedać, trzeba klienta trochę nastraszyć. Albo wykorzystać takie paskudne emocje jak wstręt, wstyd i zazdrość. Wtedy chętniej wyciągnie portfel.

reklama, media

żródło: ShutterStock

reklama, media

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (3)

  • ciekawa(2014-03-14 10:23) Zgłoś naruszenie 00

    Ludzie, nie dajmy się manipulować!!!

    Odpowiedz
  • rylec(2014-03-15 12:04) Zgłoś naruszenie 00

    Normalny człowiek nie ogląda śmieci reklamowych z wyjątkiem naiwniaków i tych wykształciuchów z ostatniego 25 - lecia wychowanych na telewizyjnej papce dla kretynów.

    Odpowiedz
  • tsunami reklamowe !(2014-03-19 23:00) Zgłoś naruszenie 00

    Tsunami reklamowe zalało w POlsce media. Aż strach odkręcić kran z wodą, bo zamiast niej leje się reklamówka i pijarówka !

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!