« Powrót do artykułu

Jastrzębowski: Przy robieniu tabloidu emocje są absolutnie kluczowym kryterium [WYWIAD]

Przy robieniu tabloidu emocje są absolutnie kluczowym kryterium.

żródło: DGP

Sławomir Jastrzębowski redaktor naczelny „Super Expressu” w latach 2007–2018. Przeszedł do agencji PR R4S, założonej przez byłego posła PiS Adama Hofmana fot. Darek Golik

statystyki

Komentarze (1)

  • asd(2020-07-11 03:40) Zgłoś naruszenie 10

    ech płatne i poczytane. Nie po to daje sie ideologicznych nominatów, którzy dodrapali sie na stołek dyrektorski wlasnie ujadajac w odpowiedni sposob, by jeszcze potem musiec cokolwiek im mówić co i po co. Tak to działa Tomaszowi lisowi nikt nie mowi ze ma drzec ***** On po prostu wie, ze stanowisko ma tylko dlatego bo drze ryj antypis i robi loda establishmentowi liblewu. Toć oczywiste dla kazdego kto ma mózg. Po prostu w tym kraju tak sie robi kariery w mediach i nie tylko.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!