« Powrót do artykułu

Na telewizję i internet poświęcamy więcej czasu niż przed pandemią. Czy trend uda się utrzymać?

Media, których popularność wzrosła w okresie najostrzejszych ograniczeń, nie oddają pola mimo złagodzenia restrykcji. Pytanie, czy trend uda się utrzymać dłużej i jak zareagują na to reklamodawcy.

pilot, telewizja, tv

żródło: ShutterStock

Wpływy reklamowe stacji telewizyjnych spadły w kwietniu o 29 proc.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Werter(2020-05-14 11:20) Zgłoś naruszenie 00

    Włączcieżesz myślenie! Skoro ludzie siedzą w domach, nie można pójść do pubu czy na koncert to oczywiste że mają więcej czasu na tv i internet. A jak będą mogli wyjść to tego czasu będzie mniej, tak trudno się domyślić? hahaha :)))

    Odpowiedz
  • StAAbrA (2020-05-07 14:44) Zgłoś naruszenie 00

    To prawda .... Ja też już jestem w telewizyjnym fan clubie - a konkretnie w rodzince miłośników tzw. telewizji nsyf+ .... , a jeszcze konkretniej , przepadam za serialem pt. "Brak Sygnału" .... Mówię wam , boki zrywać ...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!