« Powrót do artykułu

Dzieci lepiej chronione przed reklamami. Standardy przekazów marketingowych mają obowiązywać też w internecie

Dwa lata przedstawiciele wszystkich stron rynku reklamowego pracowali nad Kartą ochrony dzieci w reklamie. Jej zapisy mają sprawić, by spoty reklamowe skierowane do dzieci lub kręcone z udziałem dziecięcych aktorów spełniały wysokie standardy etyczne.

świat kula ziemska gospodarka internet

żródło: ShutterStock

Karta jest kolejnym, po standardach reklamy piwa i standardach reklamy żywności, zbiorem norm samoregulacyjnych na rynku reklamowym.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!