« Powrót do artykułu

Mundial 2018: Tak Kurski zatrzyma widzów przed ekranem

W wakacyjnym sezonie ogórkowym piłkarskie mistrzostwa świata są dla mediów, szczególnie elektronicznych, idealnym tematem.

pilot, telewizja, tv

żródło: ShutterStock

Mundialowe reklamy w Polsce znajdą się nie tylko na antenach TVP, lecz także w radiu, prasie, internecie – przy tematach związanych z mundialem.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • czytelnik(2018-06-14 10:17) Zgłoś naruszenie 00

    niech Kurski nie myśli, że wszyscy telewidzowie to kibice, mnie sport nie interesuje, więc co w zamian

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!