« Powrót do artykułu

Jedynka wstaje z kolan i mierzy w Polsat

Żeby przełożyć wzrost oglądalności na sukces finansowy, TVP musi powalczyć o młodych widzów.

TVP Telewizja Polska

żródło: ShutterStock

Emitowana od poniedziałku do czwartku „Korona królów” przyciąga przed telewizory średnio 2,7 mln widzów

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (4)

  • spadajcie jak najdalej(2018-01-25 10:28) Zgłoś naruszenie 1620

    ten szmatlawiec nigdy nie dorosnie do polsatu co to wogole jest tvp1 to szambo zmieszane z parodia telewizji z nieukiem na czele

    Odpowiedz
  • Zorrro(2018-01-25 10:14) Zgłoś naruszenie 820

    Wiarygodność badań Nielsena jest żadna. To korporacja międzynarodówki lewactwa i pracuje na rzecz NWO

    Odpowiedz
  • prawnik(2018-01-25 15:37) Zgłoś naruszenie 52

    Jeśli łaska spojrzeć w historię corocznych badań - okres od Bożego Narodzenia aż po połowę styczna ZAWSZE był korzystny dla TVP1. Taki nawyk widza.

    Odpowiedz
  • o(2018-01-25 13:39) Zgłoś naruszenie 31

    autorka tego artykułu przeprowadziła badania

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!