Reklama wirtualna, ale zyski bardzo realne

autor: Barbara Sowa04.08.2016, 08:04; Aktualizacja: 04.08.2016, 08:22
komputer, nauka, e-learning

Coraz więcej reklamodawców stawia na social media. IAB zauważa, że ich wartość wzrosła o 136 proc. Traci natomiast e-mail marketing, który w ciągu roku zmniejszył swą wartość o 2 mln zł.źródło: ShutterStock

800 mln zł wart był rynek ogłoszeń internetowych po pierwszych trzech miesiącach 2016 r.

Z najnowszego raportu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB i PwC wynika, że w pierwszym kwartale 2016 r. rynek reklamy online w Polsce wzrósł niemal o 25 proc. Tym samym reklama cyfrowa pozyskała prawie 160 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku temu.


Pozostało jeszcze 94% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • d31(2017-11-20 10:30) Zgłoś naruszenie 00

    Jesteśmy pasjonatem naszej działalności w Lublinie, dlatego nasz cel jest prosty: wy pozycjonować stronę internetową, aby twoja strona stała się popularna. https://reklama-lublin.pl/

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane