statystyki

W okresie pandemii wzrosło czytelnictwo wśród właścicieli mikro i małych firm

autor: Elżbieta Rutkowska16.06.2020, 09:13; Aktualizacja: 16.06.2020, 09:14
prasa, media, gazety

Tak wynika z raportu Polskiego Badania Czytelnictwa pt. „Właściciele mikro i małych firm w czasie koniunktury i recesji”.źródło: ShutterStock

W okresie pandemii czytelnictwo wśród właścicieli mikro i małych firm wzrosło do 65 proc.

Tak wynika z raportu Polskiego Badania Czytelnictwa pt. „Właściciele mikro i małych firm w czasie koniunktury i recesji”. W poprzedniej fali badania, w czasie koniunktury 2018 r. regularne czytanie prasy deklarowało 54 proc. ankietowanych biznesmenów.

Od godziny do dwóch dziennie na czytanie prasy poświęcał wtedy co piąty przedsiębiorca. Teraz – badanie wśród 593 właścicieli firm przeprowadzono 25 marca – 3 kwietnia br. – w tej grupie jest już niemal jedna trzecia biznesmenów. Co 10. czyta od dwóch do trzech godzin, podobna jest grupa tych, którzy poświęcają na to jeszcze więcej czasu.


Pozostało 87% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane