Piłkarskie mistrzostwa świata a telewizja publiczna, czyli jak ministerstwo wyautuje TVP

autor: Piotr Szymaniak13.02.2018, 07:35; Aktualizacja: 13.02.2018, 08:46
pilot, telewizja, tv

Wydłużenie zakazu reklamy piwa jest spowodowane m.in. chęcią ograniczenia wpływu spotów na nieletnich.źródło: ShutterStock

Przesunięcie z godziny 20 na 23 możliwości nadawania reklam piwa ma obowiązywać od 30 czerwca, czyli w samym środku piłkarskich mistrzostw świata. Ucierpi na tym telewizja publiczna.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane