« Powrót do artykułu

Informacja o firmie to nie reklama

Firma, która informuje na Facebooku o tym, że przestała działać pod dotychczasową marką, nie narusza praw do znaku towarowego tejże marki. Co więcej, działa w interesie zarówno jej właściciela, jak i konsumentów – uznał Sąd Okręgowy w Łodzi.

Symbol znaku towarowego

żródło: ShutterStock

Skład orzekający odwołał się do art. 154 ustawy – Prawo własności przemysłowej (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1410 ze zm.), który precyzuje, na czym polega używanie znaku towarowego

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!