Polscy konsumenci coraz częściej na sklepowych półkach poszukują produktów charakteryzujących się czystą etykietą, wysoką jakością i lokalnym pochodzeniem. W odpowiedzi na te oczekiwania pojawiły się Parówki Dobre.

Mimo, że produkty te goszczą na naszych stołach od dwóch miesięcy, już teraz mogą pochwalić się wysokim zainteresowaniem konsumentów oraz dwucyfrową rozpoznawalnością, która sięga 43 proc. wśród grupy dorosłych Polaków1. Ale to nie wszystko, Parówki Dobre to produkt, który w krótkim czasie zdobył wiele odznaczeń konsumenckich, w tym m.in. Godło Dobra Marka 2022 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Niekwestionowany lider w swojej kategorii

Parówki Dobre to nowość na rynku, a już zostały wielokrotnie nagrodzone za swoją jakość i smak. Jednak najważniejszym wyróżnieniem dla marki jest sam wybór konsumentów, którzy bardzo chętnie sięgają po ten produkt. Świadczą o tym wyniki rozpoznawalności marki, które znacząco wzrosły także po udanej kampanii reklamowej Doliny Dobra.

Mistrzowska jakość

Rynek parówek to najważniejsza kategoria branży mięsnej, warta ponad 3 mld zł rocznie. Aż 9 na 10 Polaków deklaruje spożycie tego produktu. Znaczącą ich grupę stanowią dzieci. Wiąże się z tym duża odpowiedzialność producentów w zakresie dostarczenia produktów najlepszej jakości. Parówki Dobre Doliny Dobra udowadniają, że jakość może iść w parze ze smakiem i przystępną ceną. Marka postanowiła tym samym rzucić wyzwanie popularnym producentom parówek zachęcając konsumentów do porównywania etykiet i kierowania się w swych wyborach najlepszym składem.

[1] Próba Reprezentatywna Polaków, N=1077, Panel Badawczy Ariadna, Badanie typu Omnibus, 14-17.10.2022 Warszawa