Czym się Państwa firma wyróżnia na rynku?

Działalność rozpoczęliśmy w 2005 roku, zajmując się m.in. sprzedażą mebli biurowych. Wkrótce ofertę wzbogaciliśmy o tusze i tonery do drukarek laserowych, atramentowych, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Początkowo oferowaliśmy wyłącznie oryginalne produkty wiodących producentów, ale z czasem wprowadziliśmy również alternatywne zamienniki. Rosnący popyt zmotywował nas do wprowadzenia naszej własnej marki. I tak, w 2011 r. na rynku pojawił się PRISM, dziś jeden z najdynamiczniej rozwijających się brandów kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych. Okazało się to dużym bodźcem do rozwoju całej firmy. Obecnie zatrudniamy ponad 60 osób, posiadamy magazyny o pow. 2,5 tys. m2. Główna siedziba firmy znajduje się w Regułach pod Warszawą, a oddziały są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku. Sprzedaż prowadzimy na terenie całej Unii Europejskiej. Naszą ofertę uzupełniają m.in. materiały do czyszczenia sprzętu elektronicznego, akcesoria komputerowe, papier do drukarek, a także urządzenia wielofunkcyjne.

W czym upatruje Pan sukcesu marki PRISM?

Zainteresowanie alternatywnymi materiałami eksploatacyjnymi nie maleje, zwłaszcza w kontekście pożądanego zmniejszania kosztów stałych firm. PRISM to wysoka jakość, trwałość i wydajność często wyższa, niż oferowana przez globalnych producentów urządzeń, przy wielokrotnie niższej cenie. Nasze tusze i tonery posiadają certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami ISO. Oczywiście nie byłoby sukcesu bez naszego kompetentnego i efektywnego zespołu handlowców. W rezultacie PRISM jest w gronie pięciu najlepiej sprzedających się tego typu produktów w Polsce. To bardzo duże osiągnięcie, zwłaszcza, że firma zaczynała od zera, a PRISM jest jej wykreowaną marką. Nie osiadamy na laurach, naszym celem jest zdobycie pozycji lidera.

Rozmawiała Zuzanna Pawełczyk

Produkty PRISM otrzymały nominację do nagrody

Najwyższa Jakość Quality International 2022

ikona lupy />
fot. materiały prasowe