Blachotrapez to spółka z polskim kapitałem, która posiada innowacyjne zaplecze technologiczne. Koncentrując się na długofalowych celach dziś osiąga 1 mld przychodów ze sprzedaży. Znana ze skrajnie wysokiej jakości i miażdżącej przewagi technologicznej nie tylko w Europie, ale także w Azji i za oceanem. Dzięki szerokim inwestycjom siłę Grupy Blachotrapez tworzą liczne spółki zagraniczne oraz rozbudowany parasol marek: Revolt Energy – dostawca instalacji PV, KROP – systemy rynnowe, Solid Steel – pokrycia z kruszywem skalnym, PVex – hurtownia fotowoltaiczna oraz najmłodsza marka w portfolio, GARD – systemy ogrodzeń. Firma kładzie nacisk na rozwój inwestycji. Blachotrapez to aż 6 technologicznie zaawansowanych hal – a w ciągu najbliższego roku celem firmy jest podwojenie dostępności infrastruktury produkcyjnej. Nieustannie znakiem szczególnym spółki jest bogata oferta produktowa pokryć dachowych i elewacyjnych powstająca we ścisłej współpracy z dekarzami. Stała kontrola procesów, wymagań i parametrów technicznych wyrobów – stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla klienta.
– Na współczesnym rynku coraz trudniej dokonać wyboru odpowiedniego produktu, trwa konkurencja ceną – często kosztem jakości i innowacyjności. Jestem jednak przekonany, że to jakość, a nie cena są kluczowe dla współczesnego, świadomego klienta. Nieustannie pracujemy nad tworzeniem nowych segmentów produktowych. Dzieje się to wręcz synergicznie poprzez wspomaganie działań innowacyjnych w zakresie technologii oraz zarządzania informacją. Dzięki temu, posiadamy bogatą ofertę produktową – dopasowaną do potrzeb wymagającego rynku. Myślę, że najlepszym potwierdzeniem zasadności tych działań jest zaufanie klientów – w końcu niecodziennie zostaje się wyróżnionym jako najbardziej rozwojowa i rozpoznawalna marka na polskim rynku – podsumowuje Rafał Michalski, CEO Blachotrapez.
Reklama
foto: materiały prasowe