Polska firma INNVIGO, producent środków ochrony roślin, niebawem będzie obchodzić 7-lecie istnienia. W ciągu zaledwie kilku lat stworzyła portfolio produktowe, zdobyła zaufanie klientów i wysoką pozycję na polskim rynku, na którym do tej pory dominowały duże, międzynarodowe koncerny.

– Jesteśmy w gronie 4 wiodących dostawców pod względem ilości hektarów chronionych przy użyciu naszych rozwiązań. Znalezienie się w gronie czołowych producentów na polskim rynku to ogromny sukces dla przedsięwzięcia, które powstało niedawno, zupełnie od podstaw. Staliśmy się rozpoznawalni, oferujemy pełne technologie ochrony głównych upraw rolniczych w Polsce, czyli zbóż i rzepaku. Mamy również bardzo solidne portfolio środków do ochrony buraka cukrowego i pełną technologię zwalczania chwastów w kukurydzy. Rozbudowujemy nasze programy sadownicze i warzywnicze, w tym do ochrony ziemniakamówi o dotychczasowych osiągnięciach Krzysztof Golec, Prezes Zarządu INNVIGO.

Każdego roku środki ochrony roślin INNVIGO są stosowane na ponad 10 mln ha. W ubiegłym roku sprzedaż firmy osiągnęła wartość około 400 mln zł, w tym ok. 25 proc. na rynkach zagranicznych. Firma wchodzi w drugą fazę rozwoju i wprowadza preparaty wieloskładnikowe, które stanowią bardzo ważną część oferty. Są to m.in. herbicydy Fundamentum 700 WG, Galaxo 150 WG, Metodus 650 WG, Mezonir 340 WG czy Tudor 114 OD, a także fungicydy Kier 450 SC i AsPik 250 EC.

INNVIGO wzmacnia też obecność na rynkach międzynarodowych – prowadzi sprzedaż w 16 krajach, m.in. w Czechach, Rumunii, Belgii, na Węgrzech, Słowacji, Litwie i we Włoszech. – Tych państw będzie jeszcze więcej, ponieważ procesy rejestracyjne toczą się w wielu krajach i z każdym sezonem ich lista wydłuża się. Na przykład od tego sezonu nasze produkty są już dostępne w Mołdawii – stwierdza Jacek Zawadzki, Wiceprezes ds. rozwoju rynków zagranicznych.

Rozpoczynając działalność, INNVIGO posługiwało się hasłem „Polska firma, światowa jakość, rewelacyjna cena”. Te idee nadal wpisują się w strategię działania przedsiębiorstwa. – Reprezentujemy polski kapitał, stawiamy na produkty najwyższej, światowej jakości, oferujemy je w cenach dostosowanych do krajowych realiów – podsumowuje prezes K. Golec. Właśnie to sprawia, że rolnicy, którzy wzięli udział w kampanii wizerunkowej firmy mówią: #wybieramINNVIGO.

ikona lupy />
foto: materiały prasowe