– Naszym celem było zdobycie rynku za sprawą jakości oferty i serwisu. Liczby, które po 6 latach prezentujemy, dowodzą, że założenia były słuszne. Dziś mamy 54 unikalne produkty: 28 herbicydów, 14 fungicydów, 4 zaprawy nasienne, 3 insektycydy, 3 regulatory wzrostu, preparat do przechowywania owoców i adiuwant. W Polsce nasze środki są stosowane na ponad 10 mln ha rocznie – mówi Krzysztof Golec, Prezes Zarządu. – Aby produkować preparaty wysokiej jakości, korzystamy z najlepszych surowców i współpracujemy ze sprawdzonymi kontrahentami. Wiemy, że to ważne dla naszych klientów. Budujemy relacje z rolnikami, wsłuchujemy się w ich potrzeby.

INNVIGO wciąż poszerza swoją ofertę dla rolnictwa, a także do upraw sadowniczych i warzywniczych. Wzmacnia też obecność na rynkach międzynarodowych – prowadzi sprzedaż w 12 krajach, m.in. w Czechach, Rumunii, Belgii, na Węgrzech, Słowacji, Litwie i we Włoszech. – Tych państw będzie jeszcze więcej – zapewnia Jacek Zawadzki, Wiceprezes ds. rozwoju rynków zagranicznych – ponieważ procesy rejestracyjne toczą się w wielu krajach i z każdym sezonem ich lista wydłuża się. Np. w tym sezonie nasze produkty będą już dostępne w Mołdawii.

Wraz z rozwojem portfolio produktowego INNVIGO rozbudowuje zespół przedstawicieli terenowych obsługujących klientów detalicznych i tych z większych gospodarstw. Firma stawia na profesjonalne doradztwo, oparte o najnowszą wiedzę. – Przyświeca nam idea, żeby być bliżej rolników. Nasi doradcy dotrą do jeszcze większej liczby klientów, zaprezentują im nasze produkty i technologie, które cieszą się dużym zaufaniem. Doradcy są „lekarzami pól”, doskonale znają się na zagadnieniach agrotechnicznych, żeby trafnie rozpoznać chorobę czy problem, a następnie dobrać właściwy preparat – komentuje Robert Smorawski, Wiceprezes ds. sprzedaży.

Materiały prasowe

Materiał INNVIGO