W tegorocznej edycji największego programu jakościowego w Polsce – Quality International, Bank Pekao S.A. otrzymał wyróżnienie za nową dokumentację dla klientów firmowych. Bank wprowadził istotne zmiany w procesach i procedurach produktów oraz usług kierowanych do klientów firmowych (SME, MID i korporacje) oraz ujednolicił ich dokumentację.
Klient w centrum uwagi
Zmiany objęły większość dostępnej oferty bankowości transakcyjnej i skarbowej, w tym umowę podstawową. Na bazie tej umowy otwierany jest rachunek dla firm z podstawowymi produktami i możliwością uruchomienia przez PekaoBiznes24 usług dodatkowych, jak np. karty płatnicze, zarządzanie należnościami, usługi powiernicze i produkty skarbowe.
„Klienci są dla nas w centrum uwagi – z myślą o nich wprowadziliśmy zmiany. Wiemy, że czas to pieniądz, dlatego udostępniamy prostą i wygodną w obsłudze dokumentację oraz szybkie procesy włączania zdalnie kolejnych produktów. Dzięki cyfryzacji, zmniejszamy zużycie papieru i rozszerzamy katalog czynności jakie klient może wykonać samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Otrzymane wyróżnienie Złote Godło Quality International jest potwierdzeniem, że nasze działania zostały docenione przez ekspertów’’– komentuje Katarzyna Walendziak, Dyrektor Biura Bankowości Transakcyjnej Banku Pekao S.A.
Zmniejszenie objętości dokumentacji i skrócenie procesów to realne korzyści zarówno dla banku, jak i klientów. Kapituła programu doceniła zaangażowanie banku w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowanie skutecznej polityki jakości w zakresie usług dla klientów firmowych.
Złote Godło Quality International
Najwyższa Jakość QI to największy program projakościowy w Polsce organizowany pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Bank Pekao S.A. otrzymał wyróżnienie w XVIII edycji programu.
Bank Pekao S.A. po raz kolejny otrzymał Złote Godło Quality International. Otrzymane wyróżnienie potwierdza wysokie standardy, które gwarantują klientom produkty i usługi na najwyższym poziomie.