Polskość dla WARS nie jest hasłem marketingowym – to konkretny wybór: rodzima kuchnia, polska jakość usług w podróży. – Marka WARS jest wizytówką narodowej kolei za granicą – podkreśla R. Groblewski.
Nowoczesność w WARS to nie tylko nowe wagony czy odświeżone menu. To także dynamiczne myślenie w biznesie i reagowanie na zmieniające się potrzeby pasażerów. – Rozwijamy nasze usługi w oparciu o doświadczenie i nowoczesne technologie. Chcemy, aby każda podróż z WARS była istotnym uzupełnieniem oferty dla pasażerów – mówi prezes spółki.
Nowa linia biznesowa wypełnia lukę pomiędzy tradycyjną obsługą gastronomiczną, a potrzebą szybkiej, wygodnej usługi – na peronie, w podróży i w wagonie. WARS dzięki temu wykracza poza klasyczne wagonowe restauracje i buduje system usług, który odpowiada na dzisiejsze wymagania podróżnych.
Fundamentem strategii WARS są jakość i komfort podróży. – Czystość w pociągach to absolutna podstawa komfortu – mówi Radosław Groblewski. Pod jego kierownictwem firma podnosi standardy – nie tylko w obszarze gastronomii, ale też utrzymania czystości, obsługi pasażera i technologicznych rozwiązań.
WARS łączy wieloletnie doświadczenie z wiarą w przyszłość. Stawia na trzy filary: tożsamość, najwyższą jakość usług i otwartość na innowacje technologiczne, by każda podróż stała się doświadczeniem, a marka budziła skojarzenia z prestiżem i niezawodnością.
Wiktoria Kujawa