Ubiegły rok był dla Trans Polonii okresem dynamicznego rozwoju na rynku, zarówno krajowym, jak i zagranicznym. Niemal 20 lat doświadczenia, strategiczne inwestycje i innowacyjne działania sprawiły, że Grupa umocniła swoją pozycję w Europie jako jeden z wiodących graczy branży transportu surowców płynnych.

Trans Polonia doskonale zna rynek, na którym działa, dzięki czemu szybko i skutecznie odpowiada na potrzeby klientów. Pozwala na to międzynarodowa kadra wykwalifikowanych specjalistów, a także strategiczne rozmieszczenie siedzib firmy, które znajdują się w rejonie Gdańska, Antwerpii i Dusseldorfu. Na mapie Europy są to jedne z najważniejszych miejsc dla przemysłu chemicznego. Dzięki temu TPG nie tylko jest jeszcze bliżej klientów, ale również stale poszerza sieci swoich kontaktów.

Istotną część strategii biznesowej Trans Polonii stanowi rozwój eksportu. Jego udział w ogólnej sprzedaży Grupy wynosi obecnie blisko 80 proc. i z roku na rok wzrasta. Ważnym obszarem są także nowe inwestycje, których podejmuje się firma. Wiążą się one przede wszystkim z modernizacją floty. W ub. r. do taboru TPG dołączyło aż 55 jednostek transportowych, a w br. dołączy kolejnych 28. Nowoczesna flota, to gwarancja wydajności, elastyczności i niezawodności, której oczekują klienci. Dodatkowo, Trans Polonia skupia swoją uwagę na inwestycjach w cyfryzację i nowe rozwiązania IT, które pozwalają na zautomatyzowanie procesów i wpływają na efektywność podejmowanych działań.

Innowacyjne projekty i plany szerokiego rozwoju to coś, co od zawsze charakteryzuje Trans Polonię. Dlatego w najbliższej przyszłości planowana jest realizacja kolejnych projektów, które pozwolą na jeszcze większe poszerzenie logistycznych możliwości spółki. Dodatkowo w tym roku firma zamierza kontynuować ekspansję na rynki zachodnie, a odnoszone do tej pory sukcesy są dowodem na to, że jest to słuszny kierunek rozwoju.

WZ