Branża handlu elektronicznego w Polsce notuje dwucyfrowe wzrosty każdego roku. Wielu przedsiębiorców poszukuje możliwości szerszego rozpowszechniania swoich produktów i usług online. W odpowiedzi na to, powstał pomysł na stworzenie działalności nastawionej na kompleksowe wsparcie polskiego e-commerce. Tak powstała Agencja Bryer.

Pomysł na stworzenie agencji zajmującej się wdrażaniem szeregu narzędzi służących do zarządzania sprzedażą online zrodził się, dzięki wieloletniej pracy jej twórców w sferze e-commerce w Wielkiej Brytanii. Postanowili oni przenieść wiedzę i technologię stosowaną na rynkach zachodnich do Polski.
Oferowane przez Bryer produkty (sklepy, aplikacje) wyróżniają się skutecznością działania, która jest potwierdzona licznymi badaniami. Klienci agencji mają dostęp do narzędzi używanych przez duże firmy, w tym te zagraniczne. Przykładem są rozwiązania AI w celu uzyskania najwyższych stóp zwrotu z inwestycji w reklamę.
Wyzwaniem dla wielu firm działających w internecie jest czas wczytywania strony, który jest kluczowy w uzyskaniu wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Dzięki oferowanemu przez Bryer środowisku Shopify, markety klientów uzyskują maksymalne wyniki w testach prędkości wczytywania. Następną kwestią jest wykorzystanie pełnego potencjału mediów społecznościowych. Sklepy oferują bezpośrednią integrację z platformami społecznościowymi, jak Instagram i Facebook, przez co zainteresowane podmioty mogą sprzedawać bezpośrednio na swoich profilach, przy pełnej i automatycznej integracji, dosłownie na kilka kliknięć.
Bryer oferuje automatyczne śledzenie cen na rynku i ich dostosowywanie, przy zadanych parametrach. Klienci reagują natychmiast na zmiany warunków rynkowych. Agencja weryfikuje także możliwości sprzedaży produktów za granicą, dostarcza klientom szczegółowe raporty, które pozwalają podjąć decyzję o ewentualnej ekspansji.
Działania są również prowadzone w sprzedaży zagranicznej, poprzez szereg rozwiązań – od łatwo skalowalnych sklepów, płatności transgraniczne, ekspozycje na platformach typu Amazon, rejestracje znaków handlowych, aż po doradztwo w wyborze fulfillmentu oraz rozliczeń podatku VAT.
foto: materiały prasowe
Mateusz Moskwik