Założona w 1991 r. firma Partner Center Sp. z o.o. jest dziś jednym z liderów w Polsce w produkcji, imporcie i dystrybucji artykułów alkoholowych. W ofercie posiada setki trunków z renomowanych domów winiarskich Starego i Nowego Świata oraz alkohole mocne, wielokrotnie nagradzane na międzynarodowych konkursach jakości. Partner Center zaopatruje zarówno rynek HoReCa – hotele i restauracje, jak i sieci handlowe.

Misją firmy jest dzielenie się pasją i miłością do wina, a to DNA zaszczepia ponad setce swoich pracowników. Blisko 3/4 z nich stanowi rozproszony dział sprzedażowy. W każdym województwie pracuje po kilku przedstawicieli handlowych, którzy w ciągu roku dokonują ponad 37 tys. wizyt u kontrahentów. Prężnie funkcjonujące działy w centrali spółki są odpowiedzialne za procesy operacyjne, import, marketing, strategie i wdrażanie nowych projektów.

Na przestrzeni ponad 30 lat działalności spółka Partner Center zdobyła wiele prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Szafirową Statuetkę za Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, a w tym roku tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności – Dobry Pracodawca 2023, co w dobie dynamicznego rozwoju firmy i rosnącego zatrudnienia jest potwierdzeniem dobrze działającej strategii zarządzania.

Partner Center, jako pracodawca docenia inicjatywy kadry, tworzy atmosferę kreatywności oraz rozwoju. Dzięki temu każda nowo zatrudniona osoba ma przed sobą możliwość rozbudowania swoich kompetencji zawodowych i interdyscyplinarnych. Współczesny rynek jest pełen sytuacji, które przekładają się na wyzwania stawiane przed pracownikami na każdym szczeblu. Sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia merytorycznego, szkoleniowego oraz technicznego udzielanego każdemu zatrudnionemu. Pracownicy są wyposażani w nowoczesne narzędzia IT oraz oprogramowanie, które ułatwia pracę i pozwala skuteczniej osiągać zamierzone wyniki.

Partner Center, jako odpowiedzialna firma, dostrzega konieczność promowania zasad rozważnego spożywania alkoholu. Samodzielnie inicjuje kampanie społeczne, mające na celu zmianę mentalności, zarówno na płaszczyźnie konsumpcji, jak i sprzedaży. Propaguje tę wiedzę bezpośrednio poprzez aktywność swoich pracowników handlowych, jak i platformy tematyczne.