Największa polska sieć supermarketów POLOmarket otrzymała tytuł „Dobry Pracodawca 2022”, przyznany przez Kapitułę Programu „Liderzy Społecznej Odpowiedzialności”. Grupa POLOmarket została laureatem programu już siódmy rok z rzędu.

Kapituła wysoko oceniła działania związane z zaangażowaniem POLOmarketu w upowszechnienie zasad odpowiedzialnego biznesu zwłaszcza w odniesieniu do pracowników.

– Tytuł „Dobrego Pracodawcy” uzyskany już po raz siódmy utwierdza nas w przekonaniu, że w kwestii budowania relacji z pracownikami obraliśmy właściwą drogę – mówi Bartosz Pietruszka, Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny POLOmarketu. - Nasi pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał, dlatego dbamy o warunki pracy, opiekę medyczną, inwestujemy w szkolenia, planujemy ścieżki kariery oraz zapewniamy możliwości awansu wewnątrz organizacji – dodaje Bartosz Pietruszka.

Rok 2022 jest dla sieci POLOmarket wyjątkowy, ponieważ obchodzi ona 25-lecie istnienia. W 1997 r. POLOmarket liczył 27 placówek. Dziś sieć to ponad 280 nowoczesnych supermarketów w całej Polsce oraz trzy centra logistyczne, które dają zatrudnienie 5500 osobom. POLOmarket wygenerował obrót netto w wysokości niemal 2,9 mld złotych w ciągu ostatnich 12 miesięcy i jest największą polską siecią supermarketów, budowaną od początku wyłącznie w oparciu o polski kapitał.

– Nasz rozwój przez te lata, wszystkie sukcesy, nie byłyby możliwe bez codziennego zaangażowania tysięcy osób. Dlatego, jako organizacja, której bliskie są wartości rodzinne i dla której pracownicy stanowią największy kapitał, zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i dążymy do stworzenia odpowiednich możliwości rozwoju dla naszych pracowników– podkreśla Bartosz Pietruszka.

Równie istotnym aspektem polityki HR POLOmarketu są benefity pracownicze, którymi może być objęty każdy zatrudniony pracownik wraz ze swoją rodziną. Należą do nich m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia dla pracowników i ich rodzin, wyprawki dla pierwszoklasistów, oraz dofinansowania do różnych kursów i szkoleń, np. językowych. Wprowadzone świadczenia zostały poprzedzone szerokim rozpoznaniem i wyjściem naprzeciw potrzebom pracowników.