Grupa POLOmarket otrzymała tytuł „Dobry Pracodawca 2021” w ramach XIV edycji programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności, który ma na celu upowszechnianie zasad CSR w działających na terytorium Polski firmach i instytucjach, oraz wskazywanie liderów w zakresie realizacji założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego.

Decydując o przyznaniu certyfikatu „Dobry Pracodawca 2021” kapituła programu wzięła pod uwagę takie kryteria, jak monitoring potrzeb pracowników, możliwości ich rozwoju, wielkość nakładów na kształcenie, politykę równych szans czy stabilność warunków zatrudnienia. – Jako firma, której bliskie są wartości rodzinne i dla której pracownicy stanowią największy kapitał, od początku działalności wdrażamy praktyki, które mają na celu budowanie właściwych relacji z pracownikami– mówi Bartosz Pietruszka, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci POLOmarket, i dodaje: – Stanowi to kluczową rolę w działalności Grupy i decyduje o jej wzroście i konkurencyjności. Zarządzanie zasobami ludzkimi w duchu społecznej odpowiedzialności od wielu lat pomaga nam w przyciągnięciu i utrzymaniu wykwalifikowanej kadry pracowników. Wiemy jak ważne dla całej organizacji jest tworzenie przyjaznego i bezpiecznego miejsca pracy. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, dążymy również do stworzenia odpowiednich możliwości rozwoju i dokształcania się naszych pracowników. Mogą oni korzystać m.in. z pakietów szkoleń wewnętrznych w ramach „Akademii POLOmarket”. Działania związane z rozwojem umiejętności i planowaniem ścieżek rozwoju oraz przejrzysty system awansów pozwalają na stabilizację zatrudnienia, zaś zdobyta wiedza i umiejętności naszych pracowników stanowią fundament rozwoju naszej firmy.

W Grupie POLOmarket nacisk kładzie się także na benefity, którymi może być objęty każdy zatrudniony pracownik wraz ze swoją rodziną. Należą do nich prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia dla pracowników i ich rodzin, wyprawki dla pierwszoklasistów oraz zniżki pracownicze w ramach „Programu Benefit”.

Działania takie niewątpliwie sprzyjają budowaniu zaufania pomiędzy pracownikami a zarządzającymi firmą, co skutkuje długofalową współpracą i zaangażowaniem w wykonywane zadania.

Rezultatem prowadzenia polityki odpowiedzialnego biznesu jest zbudowanie wizerunku Grupy POLOmarket jako przedsiębiorstwa działającego w trosce o swoich pracowników, podmiotu solidnego i wrażliwego na potrzeby zatrudnionych w nim osób.