Produkty Mlekpolu są doskonale znane polskim konsumentom. Czy są one rozpoznawane również za granicą?

MLEKPOL stworzył najbardziej popularne produkty mleczarskie w Polsce. Cieszymy się, że ich rozpoznawalność i obecność w krajach Unii Europejskiej i na świecie rośnie. W ubiegłym roku wyeksportowaliśmy ponad 30 proc. naszej produkcji. Naszą flagową marką jest Łaciate, ale w swoim portfolio posiadamy także Maślankę Mrągowską, Milko, Rolmlecz, Mazurski Smak, Mleko Zambrowskie, Białe i Milatte. Mlekpol oferuje też swoim zagranicznym konsumentom marki dedykowane specjalnie tym rynkom: Happy Barn i Milcasa.

źródło: Materiały Prasowe

Łaciate w Polsce to legenda, a jak wygląda obecność tej marki na świecie?

Na rynkach zagranicznych tak samo jak w Polsce, najpopularniejsze są: mleko, śmietanki i masło z rodziny produktów Łaciate. To marka niezwykle lubiana a jej prosty, swojski i sympatyczny charakter wzbudza bardzo pozytywne emocje wśród konsumentów. Łaciate stało się synonimem najwyższej jakości polskiego mleka, pochodzącego z najczystszych terenów Polski, czyli z Podlasia i Mazur. Można je kupić w ponad 100 krajach większości kontynentów świata.

Co powoduje, że Mlekpol jest jednym z najbardziej rozpoznawanych polskich producentów żywności na świecie?

Naszą dewizą jest rozwój, a to oznacza ciągłe inwestycje. Co roku wprowadzamy na rynek kilkanaście nowości produktowych. Finalizujemy też naszą najważniejszą inwestycję ostatnich lat - budowę największego w Polsce Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie. Będzie to najnowocześniejsza proszkownia w Polsce z planowaną wydajnością 3 mln litrów mleka i serwatki na dobę. Już wkrótce możliwości produkcyjne oraz oferta produktowa Mlekpolu w tym segmencie znacznie wzrośnie. Cieszymy się, że będziemy mogli oferować naszym Partnerom zupełnie nowe produkty, czyli białka mleczne i serwatkowe o wysokiej czystości, produkty instant i z kategorii infant formuła.

Rozmawiała Zuzanna Pawełczyk