Firma DHL Express, zapewniająca klientom kompleksową obsługę międzynarodowych przesyłek ekspresowych, po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2018. W tym roku DHL Express otrzymała Złote Godło za najwyższą jakość usług w zakresie rozwiązań e-commerce.
Media

Nagrodzona usługa skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych, działających w sektorze B2C, którzy prowadzą lub planują rozwinąć biznes na rynkach międzynarodowych i rozważają wprowadzenie opcji transportu lotniczego DHL Express. W ramach ofert e-commerce, obok ekspresowych dostaw i usługi konsultingowej, DHL Express umożliwia dostęp do systemu zarządzania doręczeniami (On Demand Delivery), który wpływa na poprawę skuteczności dostaw przesyłki, tym samym zwiększając satysfakcję i zadowolenie klientów z jakości obsługi. ODD zapewnia praktyczny i elastyczny system proaktywnych powiadomień oraz śledzenia przesyłki międzynarodowej od momentu jej nadania do chwili doręczenia, jak również wybór najkorzystniejszej formy jej odbioru. W ramach oferty e-commerce, DHL Express zapewnia klientom globalny zasięg, ekspercką wiedzę, wsparcie techniczne i doradztwo w kwestiach celno-podatkowych w każdym z 220 krajów, gdzie realizuje usługi. To wyjątkowa oferta handlowa z uproszczoną liczbą stref wysyłkowych, skierowana do przedsiębiorców z branży e-commerce, rozwijających działalność na rynkach globalnych.

– Wyróżnienie oferty e-commerce Złotym Godłem QI 2018, doskonale podkreśla nasze codzienne starania o dostarczanie usług najwyższej jakości – mówi Edwin Osiecki, Wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży oraz Członek Zarządu DHL Express (Poland), i dodaje: – Dla klientów, którzy każdego dnia powierzają nam swoje przesyłki, jesteśmy wiarygodnym partnerem, który dzieląc się swoim globalnym doświadczeniem i ekspercką wiedzą, wspiera ich w rozwijaniu międzynarodowej działalności biznesowej. Z myślą o nich, wciąż udoskonalamy nasz serwis i wprowadzamy udogodnienia w postaci praktycznych narzędzi i elastycznych rozwiązań. Oferta e-commerce wspiera rozwój biznesów klientów poza Polską w oparciu o sprzedaż internetową. Współpracując z klientami w zakresie realizacji międzynarodowych usług ekspresowych, odciążamy ich również w kwestiach logistycznych i obsługi celnej, aby mogli w pełni skoncentrować się na rozwijaniu własnych biznesów.

Więcej na temat oferty e-commerce na:

https://www.simplydhl.com/poland/express/ecommerce