Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta

Rzecznik Ubezpieczonych odnotował w najnowszym raporcie spadek ogólnej liczby pisemnych skarg. Na co najczęściej skarżyli się Polacy?

Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Ubezpieczyciele coraz częściej rozpatrują skargi na niekorzyść klienta

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • chytry dwa razy traci(2014-11-14 23:26) Zgłoś naruszenie 10

    Obecnie najlepszym wyjściem jest omijanie szerokim łukiem wszystkie firmy ubezpieczeniowe. Bo to jest święta prawda, że firmy odmawiają wypłaty odszkodowania. Mi też odmówiono mimo, że ewidentna wina leżała po stronie Gminy W. Ale ubezpieczyciel na białe mówił czarne, a na czarne mówił białe. Zatem, jaki jest sens dotować firmy ubezpieczeniowe, skoro potem nie chcą one wypłacać odszkodowań gdy ewidentnie one sie należą??? Najlepiej więc omijać te firmy szerokim łukiem. Same padną od swojej chytrosci. Bo chytry dwa razy traci!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!