« Powrót do artykułu

Przegląd aplikacji mobilnych w polskich bankach. Sprawdź, jakie funkcje proponują swoim klientom

Już kilkanaście instytucji finansowych oferuje klientom aplikacje mobilne, pozwalające zarządzać kontem osobistym za pomocą telefonu komórkowego. Zakres funkcjonalności tych rozwiązań stale się zwiększa.

mobilne, telefon, karta płatnicza

żródło: ShutterStock

Wszystkie aplikacje mobilne banków są dostosowane do pracy na systemie Android i iOS.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • aabc(2013-11-27 08:36) Zgłoś naruszenie 00

    Korzystam. Ale zadziwia mnie "rozdrobnienie" na rynku mobilnej bankowości. Co bank to inna aplikacja. Czy będzie stać sklep lub sieć sklepów na kilka opcji w regulowaniu mobilnym za zakupy, dla każdego banku inna? A banków mamy i mamy ...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!