« Powrót do artykułu

Sprawozdanie z działalności rzecznika finansowego: Ponad milion reklamacji, tysiące pozwów

Banki są bardziej skore do pozytywnego rozpatrywania skarg klientów niż ubezpieczyciele.

dokumenty

żródło: ShutterStock

1,3 mln reklamacji złożyliśmy w minionym roku w instytucjach finansowych – tak wynika ze sprawozdania z działalności rzecznika finansowego.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (4)

  • marcossss(2017-04-11 22:18) Zgłoś naruszenie 50

    "Banki są bardziej skore do pozytywnego rozpatrywania skarg klientów niż ubezpieczyciele." BZDURY! W życiu mi się nie zdarzyło, żeby bank rozpatrzył pozytywnie moją reklamację. Banki nie respektują prawa, a klientów mają gdzieś.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Uwaga na millennium(2017-04-11 22:34) Zgłoś naruszenie 50

    Co to za brednie? Ja do gangu millennium wysłałem 47 reklamacji , 9 wezwań, 4 oświadczenia. Odpowiadali kłamstwa albo wcale nie odpowiedzieli. Ale sąd nadchodzi wielkimi krokami :)

    Odpowiedz
  • irmina(2017-04-12 11:00) Zgłoś naruszenie 00

    Jeżeli banki rozpatrują pozytywnie 0% naszych reklamacji, to w ubezpieczeniach chyba mają ujemną wartość rozpatrzonych pozytywnie reklamacji.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!