« Powrót do artykułu

Nieudany zakup w sieci? Dowiedz się, jak możesz zwiększyć swoje bezpieczeństwo

Dokonując zakupu w Internecie konsument staje przed wieloma wyzwaniami – co się dzieje z moimi pieniędzmi, czy transakcja została zrealizowana, kiedy sprzedawca wyśle towar, co zrobić, jeśli trafimy na nierzetelnego przedsiębiorcę. Kluczem do bezpiecznego zakupu jest weryfikacja.

Martyna Szczepaniak, Dyrektor Produktów Konsumenckich, PayU S.A

autor: Agnieszka Murakżródło: Materiały Prasowe

Martyna Szczepaniak, Dyrektor Produktów Konsumenckich, PayU S.A

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Piotr(2017-01-21 09:53) Zgłoś naruszenie 20

    Czy to jest materiał sponsorowany?

    Odpowiedz
  • K.(2017-01-21 09:07) Zgłoś naruszenie 10

    W przypadku płatności przy odbiorze kupujący otrzymuje paragon albo fakturę. Nie rozumiem jaką dokumentację musi później zbierać aby udowodnić, że kupił towar akurat u tego przedsiębiorcy.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!