Nowy system mBanku ruszył kilka godzin temu, ale skorzystanie z niego nie było łatwe. Standardowo, aby uzyskać dostęp trzeba złożyć wniosek i czekać nawet tydzień na jego rozpatrzenie, choć część klientów posiadała login i hasło uzyskane wcześniej. Właśnie ta grupa miała dziś ogromne problemy z zalogowaniem się do serwisu.

Na forach internetowych i Facebooku wrze. Klienci mBanku, którzy chcieliby od razu zalogować się do nowego serwisu mBanku srogo się zawiedli.

Część z tych osób, które skorzystało z zaproszenia banku przed pełnym uruchomieniem serwisu miała dziś problem z zalogowaniem się. Przez dłuższy czas na stronie pojawiał się błąd 404, bądź strona wyświetlała się błędnie. Bank poradził klientom na FB, że w przypadku nieprawidłowo wyświetlanej strony, wyczyścili pamięć cache. Problem jednak nie znikał. Klikając w link - Więcej o dostępie do nowego serwisu - nadal pojawia się błąd 404. Na szczęście dla klientów cały czas działał poprzedni serwis transakcyjny.

A co z uzyskaniem dostępu ?

To kolejny próg dla klientów, który może zablokować chęć korzystania z nowej platformy transakcyjnej mBanku. Klienci, którzy nie posiadali dostępu do nowego serwisu, muszą złożyć wniosek o możliwość skorzystania z tej platformy i czekać na SMS-a. To może potrwać nawet tydzień!

Jak informuje bank, problem z zalogowaniem na serwisie wynikał przede wszystkim z ogromnego zainteresowania, o ponad 100 procent większego niż zazwyczaj. Miejmy nadzieję, że bank szybko poradzi sobie z problemami technicznymi, a klienci będą mogli w pełni korzystać z innowacji wprowadzonych na nowej platformie mBanku. Na szczęście coraz więcej klientów mBanku informuje na stronie banku na FB, że problem z logowaniem znika. Oby słowa zarządu BRE o tym, że bank nie będzie zmuszał klientów do korzystania z nowego serwisu nie okazały się niezręczne.