Polkomtel (sieć Plus) rozszerzył ofertę o sprzedaż energii elektrycznej klientom biznesowym, podał operator. W planach ma także klientów indywidualnych.

"Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm. Dzięki unikalnej ofercie Plus zyskuje dziś zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej" - powiedział członek zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga, cytowany w komunikacie.

Zadroga dodał, że sprzedaż energii Plus zaczyna od klientów biznesowych, ale już dziś ma w planach ofertę dla klientów indywidualnych.

Spółka podkreśla, że od 2011 roku liczba klientów, którzy zmienili dostawcę energii wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm. "Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce" - czytamy dalej.

Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Oferta jest zindywidualizowana i może być dopasowana do oczekiwań klientów, a dodatkowe korzyści osiągną firmy korzystające już z innych usług Plusa, podano również.

Operatorem sieci Plus jest Polkomtel. Z jej usług na koniec czerwca 2013 roku korzystało ponad 13,935 mln klientów.