"Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm. Dzięki unikalnej ofercie Plus zyskuje dziś zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej" - powiedział członek zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga, cytowany w komunikacie.
Zadroga dodał, że sprzedaż energii Plus zaczyna od klientów biznesowych, ale już dziś ma w planach ofertę dla klientów indywidualnych.
Spółka podkreśla, że od 2011 roku liczba klientów, którzy zmienili dostawcę energii wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm. "Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce" - czytamy dalej.
Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Oferta jest zindywidualizowana i może być dopasowana do oczekiwań klientów, a dodatkowe korzyści osiągną firmy korzystające już z innych usług Plusa, podano również.
Operatorem sieci Plus jest Polkomtel. Z jej usług na koniec czerwca 2013 roku korzystało ponad 13,935 mln klientów.