« Powrót do artykułu

Jakie są obowiązki pracodawcy, gdy pracownik przechodzi na rentę

Pracodawca powinien pomóc pracownikowi przechodzącemu na rentę w zgromadzeniu odpowiedniej dokumentacji, musi też wypłacić zatrudnionemu odprawę emerytalno-rentową.

Emeryt

żródło: ShutterStock

Zgodnie z prawem, pracodawca nie musi rozstawać się z pracownikiem, który uzyskał prawo do renty.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Jaromir(2015-08-01 22:31) Zgłoś naruszenie 71

    Do: 1: ozukany z IP: 77.254.71.*
    Rzeczywiście jesteś ozukany, chyba przez samego siebie. Poczytaj przepisy, bo ja nie sądzę aby urząd pracy wypłacający zasiłki dla BEZROBOTNYCH miał obowiązek wypłacać odprawy emerytalno-rentowe, komuś kto NIE PRACUJE! Urząd pracy nie jest dla bezrobotnych pracodawcą! Takie rzeczy trzeba tłumaczyć dorosłym, myślącym(?!) ludziom? Już słyszę Twój płacz, gdy dowiesz się jaka emerytura Ci się należy. A praw pracowniczych powinni pilnować ... PRACOWNICY! Twoje prawa, Twoje zmartwienie.

    Odpowiedz
  • ozukany(2015-07-31 12:25) Zgłoś naruszenie 16

    Przechodziłem na rentę,podczas pobierania zasiłku dla bezrobotnych,i co ci co powinni pilnować praw pracowniczych ,nie wypłacili grosza odprawy,to dlaczego to ma robić szef mając za przykład urzędasów PUP.Polski bajzel.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!