« Powrót do artykułu

Uczelnie robią wszystko, aby wychować klientów. Zakładają gimnazja, licea i szkoły podyplomowe

Wyższe uczelnie coraz częściej zakładają gimnazja, licea, szkoły podyplomowe i uniwersytety trzeciego wieku. Taka działalność to nie tylko dodatkowe źródło dochodów w czasach niżu demograficznego, lecz także sposób na wychowanie sobie przyszłych klientów. Strategia marketingowa „od kołyski aż po grób”, której celem jest przywiązanie do siebie klienta na całe życie, coraz bardziej upowszechnia się w polskim szkolnictwie.

Książki

żródło: ShutterStock

470 uczelni funkcjonuje w Polsce.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • filologini(2012-11-19 12:58) Zgłoś naruszenie 00

    Czyżby uczelnie zapomniały o etapie przedszkolnym? A może to się im nie opłaca? Obrzydliwość. Ludzie, których wykształciliśmy za nasze podatki teraz będą pobierać wysokie opłaty za kształcenie naszych dzieci. Myślę, że takie działania uczelni państwowych powinny być zabronione. Musi istnieć przejrzystość w sektorze publicznym i prywatnym.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!