Na pewno zdajesz sobie sprawę z mocy własnej strony internetowej. To kluczowe narzędzie do budowania zaufania, pozyskiwania nowych klientów i podkreślenia swojego profesjonalizmu.
Na pewno zdajesz sobie sprawę z mocy własnej strony internetowej. To kluczowe narzędzie do budowania zaufania, pozyskiwania nowych klientów i podkreślenia swojego profesjonalizmu.
Mam dla Ciebie dobrą wiadomość: kreator AI od WebWave pozwoli Ci na szybkie i efektywne stworzenie witryny! W kilka minut. Zachwycająco.
Ciekawy? Sprawdź, jak to działa!
Jak działa AI od WebWave?
Proces tworzenia strony nie musi być ani żmudny, ani kosztowny. Kreator AI nie wymaga bowiem specjalnych umiejętności czy zaawansowanej wiedzy technicznej. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o swojej kancelarii (tj. nazwę i krótki opis działalności). Na tej podstawie sztuczna inteligencja wygeneruje wstępny projekt strony.
Nie oznacza to, że zupełnie oddajesz kontrolę AI. Nadal możesz dowolnie modyfikować treści i obrazy w witrynie, zmieniać położenie elementów, czy dodawać nowe. Dzięki temu zyskujesz pewność, żę strona jest unikalna i dobrze odzwierciedla charakter Twojej kancelarii.
WebWave oferuje również szeroki wybór gotowych szablonów. Wykorzystaj je jako punkt wyjścia do stworzenia witryny. Co ważne, każdy z szablonów został stworzony przez profesjonalnych grafików i jest w pełni responsywny. To z kolei oznacza, że strona będzie się dobrze wyświetlać na wszystkich urządzeniach – od komputerów stacjonarnych po smartfony.
Co powinno się znaleźć na stronie kancelarii prawnej?
Ponieważ strona będzie Twoją wizytówką, zadbaj, by znalazły się tam następujące elementy.
Strona główna
Powinna być przejrzysta, estetyczna i zawierać najważniejsze informacje – nazwę kancelarii, logo, krótki opis działalności i wyszczególnienie głównych usług. Postaraj się zrobić to w jasny i zwięzły sposób. Dzięki temu użytkownik szybko przekona się, czy Twoja oferta odpowiada jego potrzebom. Nie zapomnij o przycisku Call to action zachęcającego do bezpośredniego kontaktu lub zapoznania się z ofertą.
Sekcja “o nas”
Może być to sekcja, a może być osobna podstrona. Chodzi o miejsce, w którym przedstawisz siebie, swoich współpracowników i misję w bardziej szczegółowy sposób. Opowiedz, jak powstała kancelaria, jakie przyświecają Ci wartości i jakie masz doświadczenie. Twoi potencjalni klienci na pewno to docenią i chętniej udzielą ci kredytu zaufania.
Opis usług
To kluczowy element każdej strony kancelarii. Każda usługa powinna być szczegółowo opisana. Uwzględnij zakres swoich działań, korzyści dla klienta oraz opis przykładowych spraw. Możesz też podać informację o kosztach lub zaproponować bezpłatną konsultację.
Kontakt
Twoi potencjalni klienci oczekują, że będą mogli szybko się z Tobą skontaktować. Wyjdź naprzeciw ich potrzebom – umieść na stronie adres, numer telefonu, adres e-mail oraz formularz kontaktowy. Możesz również dodać mapkę dojazdu do siedziby kancelarii.
Blog
Blog na stronie kancelarii? Nie, to wcale nie jest absurdalne. Regularne dodawanie wpisów pomaga budować świadomość marki i pozyskiwać nowych klientów. Łatwiej też będzie Ci wypozycjonować swoją stronę w wynikach wyszukiwania oraz wzmocnić własną wiarygodność.
Czujesz się trochę przytłoczony? Dobra wiadomość jest taka, że kreator od WebWave zbuduje dla Ciebie stronę ze wszystkimi niezbędnymi elementami. A AI Writer uzupełni witrynę potrzebnymi treściami. Ty musisz nadać im jedynie charakteru oraz wprowadzić niezbędne informacje.
Sprawdź, jak to działa!
Strona z AI dla kancelarii. Podsumowanie
Nie marnuj czasu na tworzenie strony internetowej. Z WebWave zrobisz to w kilka minut. Sztuczna inteligencja wygeneruje dla Ciebie profesjonalny projekt, który przyciągnie nowych klientów i zwiększy rozpoznawalność Twojej kancelarii. Ty nadaj mu tylko osobistego sznytu i ciesz się efektami!