Monitoring kampanii online: Sether agreguje dane z portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn oraz z Google Analytics i AdWords tak, aby na jednym prostym pulpicie nawigacyjnym dostarczyć wszystkich istotnych informacji o prowadzonych przez firmę kampaniach. Wszystkie kampanie są synchronizowane w tych samych przedziałach czasowych, dzięki czemu porównywanie wyników jest mniej czasochłonne i ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.

Komentarze i wzmianki w mediach
: Pulpit nawigacyjny z komentarzami i wzmiankami jest doskonale zintegrowany w głównym pulpitem nawigacyjnym i pozwala użytkownikom śledzić istotne słowa kluczowe na wielu platformach, dla bardziej efektywnego zarządzania marką i społecznościami. Menedżerowie marki mogą przeczytać poszczególne recenzje, skonfigurować alerty medialne i odpowiedzieć na komentarze bez opuszczania konsoli, a właściciel firmy może w prosty sposób sprawdzić, czy ogólny sentyment dla marki jest pozytywny. 

Ovidiu Oancea, CEO w Sether

Ovidiu Oancea, CEO w Sether

źródło: Materiały Prasowe

"Dzisiejszy krajobraz marketingu to pole gry, w którą każdy chce zagrać i oczywiście zwyciężyć. Jednak konkurenci są silni, a gra podlega nieustannej metamorfozie. Jeśli nie jesteś na bieżąco ze wszystkimi zmianami reguł w grze, możesz ją zakończyć  na ławce rezerwowych, oglądając innych stojących na podium. Drogą do sukcesu w cyfrowym marketingu może się zatem okazać automatyzacja zadań. W Sether rozumiemy, że nowe technologie mają jak najbardziej uprościć nasze doświadczenie z marketingiem cyfrowym. Odpowiedzią jest platforma sether.com, z pomocą której zwiększymy nasz wynik biznesowy i polepszymy efektywność naszych działań promocyjnych w sieci. Sether opracowuje nowe narzędzia oparte na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji, aby zbliżyć nas jak najbardziej do oczekiwanego sukcesu. Wyobraź sobie, że Sether to Twój osobisty asystent marketingowy, który jest na każde zawołanie i który zadba o każdą potrzebę marketingową. Czyli to Twoja Alexa lub Siri w dziale marketingu. Zawsze gotowy do pomocy" – powiedział Ovidiu Oancea, CEO w Sether.

Zespół Sether starannie zadbał o doświadczenie użytkownika, projektując wszechstronną platformę do monitoringu mediów, która wyświetla wszystkie najważniejsze informacje na jednym ekranie, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Platforma umożliwia także marketerom dostęp do bardziej złożonych statystyk i analiz mediów, które są dostępne już po jednym kliknięciu. Użytkownik może zdecydować, jaki poziom złożoności jest mu potrzebny, aby podejmować lepsze decyzje oparte na danych. Sether.com to prosta platforma, wolna od zbędnych informacji i bezużytecznych reklam, wystarczająco intuicyjna, aby mogła być używana przez właścicieli firm i dogłębna, aby dostarczać właściwych informacji doświadczonym profesjonalistom marketingu.

O firmie Sether
Zespół Sether ma 8 lat doświadczeń w marketingu, uczeniu maszynowym, big data i w nowoczesnych technologiach. Jego celem jest pomoc profesjonalistom marketingu w ich codziennej pracy poprzez dostarczanie im prostych, wartościowych i niezawodnych narzędzi. Sether opracowuje obecnie narzędzia do automatyzacji płatności, monitorowania rynku online i wszystkich kanałów komunikacji za pomocą narzędzi do pobierania i analizy danych, automatycznie zbierając wyniki i synchronizując je z platformą.