brak komentarzy 23 maja 2012 r.

Amerykańscy naukowcy z National Cancer Institute odkryli, że starsi ludzie pijący kawę są mniej narażeni na śmierć. U osób pozwalających sobie na trzy filiżanki kawy dziennie zagrożenie śmiercią malało o 10 proc. w porównaniu z osobami, które w ogóle nie piły "małej czarnej".
brak komentarzy 21 maja 2012 r.
Środek na bazie śliny jaszczurki zwanej potworem Gila, może okazać się nową bronią w walce z otyłością. Naukowcy odkryli, że związek występujący w ślinie tych jaszczurek może być wykorzystywane jako środek zmniejszający łaknienie.
brak komentarzy 18 maja 2012 r.

Jesteś tym, co jesz - tę zasadę wyznaje wielu dietetyków i promotorów zdrowego jedzenia. Jednak ma ona jeszcze jedno znaczenie. Okazuje się, że jedzenie może być również utożsamiane z poziomem...męskości.
2 komentarze 14 maja 2012 r.
Dobra wiadomość dla seniorów. Wykonywanie większej liczby ćwiczeń, ale z mniejszymi ciężarkami, daje na siłowni ten sam efekt, co ćwiczeniem przy większym obciążeniu - wynika z najnowszych badań.
brak komentarzy 9 maja 2012 r.

Osoby dłużej dojeżdżające samochodem do pracy są bardziej narażone m.in. na otyłość i różne zaburzenia metaboliczne - wynika z badań, które publikuje pismo "American Journal of Preventive Medicine".
6 komentarze 8 maja 2012 r.
To może być rewolucja w walce z nadwagą. Śniadanie z tosta z dodatkiem wodorostów pozwala spalić więcej kalorii niż półgodzinny jogging - informują naukowcy.
brak komentarzy 7 maja 2012 r.

Naukowcy sugerują, że dziewięć godzin snu pomaga zachować szczupłą sylwetkę. To chyba jedna z lepszych i przyjemniejszych diet, jakie mogą zaproponować specjaliści.
brak komentarzy 7 maja 2012 r.

Regularne bieganie zwiększa oczekiwaną długość trwania życia - o 6,2 lata u mężczyzn i o 5,6 lat w przypadku kobiet. Tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych w Danii.
brak komentarzy 25 kwietnia 2012 r.

Amerykańscy naukowcy sugerują, że pogoda ducha ma związek ze zmniejszeniem ryzyka zawału serca i chorób układu krążenia. Wnioski z badań opublikowano w "Psychological Bulletin".
brak komentarzy 23 kwietnia 2012 r.

W ich codziennym jadłospisie nie starcza miejsca na warzywa, za to każdego dnia wypijają ok. dwóch szklanek słodzonych napojów i dwa razy dziennie sięgają po słodkie oraz słone przekąski - badacze z SWPS zbadali nawyki żywieniowe polskich dzieci.