« Powrót do artykułu

Pat na drugim lotnisku dla Warszawy. Port Modlin bez finansowania

Pat na drugim lotnisku dla Warszawy. Udziałowcy spierają się o to, jak sfinansować rozbudowę.

Lotnisko w Modlinie

żródło: ShutterStock

W 2016 r. w Modlinie było prawie 2,9 mln pasażerów. W tym roku zapewne pęknie bariera 3 mln

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
statystyki

Komentarze (4)

  • lotnik(2017-07-17 09:37) Zgłoś naruszenie 52

    PiS woli ładować środki w wyimaginowany projekt Centralnego Portu Lotniczego. Czyli szuka możliwości utworzenia kolejnych stanowisk dla misiewiczów i córki leśniczego.

    Odpowiedz
  • Xyz(2017-07-17 17:00) Zgłoś naruszenie 30

    Niech ta pijawa Rayanair dołoży się a nie tylko czycha na nielegalne dotacje popierane przez Komisję Europejską. Jest problem z lokanymi połączeniami kolejowymi i autobusowymi a samorządy fundują klasie średniej bilety lotnicze po 30 złotych

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • ss.(2017-07-18 18:10) Zgłoś naruszenie 00

    Pan Szpilkowski niech poda w jaki zachęcono różowego latania z Okięcia i zerwania umowy z Modlinem. A pozatym PPL jest tak samo udziałowcem jak i Mazowsze.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Reklama