« Powrót do artykułu

UOKiK: Reklamy T-Mobile w kampanii "Pierwszy prawdziwy no limit" mogły wprowadzać w błąd

Reklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii "Pierwszy prawdziwy no limit" dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował UOKiK. Dodał, że właściciel sieci – spółka T-Mobile - zobowiązała się do rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocyjnej oferty.

T-Mobile 2

autor: Scott Eellsżródło: Bloomberg

UOKiK uznał, że działania spółki mogły naruszać zbiorowe interesy konsumentów. "T-Mobile uniknął kary finansowej, ponieważ zaprzestał emisji kwestionowanych przez prezesa UOKiK reklam i zobowiązał się do wyeliminowania skutków swoich praktyk" - przekazał Urząd.

statystyki

Komentarze (1)

  • miox(2018-04-28 06:14) Zgłoś naruszenie 10

    UOKiK powinien zrobić z tym porządek bo to wierzchołek góry lodowej. Przez to, że prawie nic się z tym nie robi lub działa z dużym opóźnieniem, wszyscy operatorzy zmuszeni są do tego powszechnego kłamstwa "bez limitu".

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!