Kto nie idzie do przodu, ten się cofa – powiedział Goethe. Ta stara, teraz już bardziej biznesowa prawda, szczególnie mocno sprawdza się w internecie. To tylko jeden z wielu powodów, dlaczego dziś, zaglądając na stronę Dziennik.pl, zobaczą Państwo zupełnie inny serwis.

Zmieniliśmy go, bo cyfrowy świat rozwija się błyskawicznie. To, co sprawdzało się czy było modne 5 lat temu, czy nawet rok, dziś nie ma racji bytu.
Smartfonowa rewolucja sprawiła, że miliony internautów zaglądają do serwisów za pomocą osobistego urządzenia. Dlatego Dziennik.pl jest teraz w technologii RWD (responsive web design), co oznacza, że jego zawartość dostosowuje się do wielkości ekranu i typu urządzenia, z którego Państwo korzystają w danej chwili.
Jednak same ułatwienia techniczne i atrakcyjny wygląd strony nie zapewnią satysfakcji użytkownikowi. Najbardziej liczy się zawartość. A Dziennik.pl, jako jeden z czterech serwisów publikujących treści Dziennika Gazety Prawnej (obok GazetyPrawnej, Forsalu i Prawnika), jest i ma być miejscem publikacji rzetelnych informacji. Obserwując narastający trend nadpodaży treści w sieci, cały czas stawiamy na jakościowe dziennikarstwo. Nie jesteśmy portalem i nie chcemy być tak postrzegani. Dziennik.pl to serwis informacyjny porządkujący informacje i przedstawiający własne tematy lub własne ujęcie gorących newsów.
Dlatego też nasz serwis ma praktycznie dwie strony główne. W oddzielnym miejscu pokazujemy bowiem treści o charakterze rozrywkowym. Ta część serwisu ma być po prostu dla internautów chwilą wytchnienia od obowiązków czy nawału bieżących wydarzeń politycznych, gospodarczych i sportowych.
Słowa nie pomogą zrozumieć wszystkich zmian – trzeba samemu się przekonać. Po prostu zaglądać codziennie do serwisu, który jest w wersji beta, co oznacza, że jeszcze długo będziemy go dla Państwa udoskonalać.