Orange Polska wprowadza nową identyfikację swojej marki, która ma zmieniać i budować nowe doświadczenia klienta oraz odzwierciedlać myślenie firmy o technologii przez pryzmat człowieka, poinformował prezes Bruno Duthoit. Idzie za tym równoczesna zmiana oferty usług operatora, która ma zmierzać w kierunku jej upraszczania.

"Składamy nową obietnicę na rynku. Marka musi się zmieniać wraz oczekiwaniami klientów i konkurencją rynkową. Jednocześnie musi podkreślać wyrazistość i unikalną wartość. Świat technologii pędzi do przodu - kupujemy i dzielimy się informacją na zupełnie nowe, cyfrowe sposoby. Chcemy dostarczać więc rozwiązania proste i przyjazne, zmieniać i budować doświadczenia klienta. Wychodzimy z nowym sposobem działania i odpowiadania na potrzeby, żeby klient w gąszczu technologii nie czuł się zagubiony" - powiedział Duthoit podczas konferencji.

Wskazał, że również dojrzałość rynku skłania do zmian, a szczególnie niższe bariery wejścia na rynek telekomunikacyjny, czy łatwa kopiowalność oferty marki.

"Atuty tożsamości Orange to bardzo szeroki wachlarz usług, bardzo dobrze rozwinięte kanały dotarcia do klienta, wyznaczanie nowych kierunków oraz myślenie o technologii przez pryzmat człowieka. Obszary kluczowe nowej identyfikacji to 'Liczy się to, co ważne dla ciebie', czyli oferta przez pryzmat potrzeb klienta" - dodał prezes operatora.

Dla przykładu nowe Orange Biz ma być uproszczone do czterech planów dla firm, z naciskiem na możliwości korzystania z usług na całym terenie UE i docenienie lojalności klientów. Nowe pakiety dla klientów indywidualnych to Rodzinny, Komfortowy i Wygodny, obejmujące m.in. Internet, bezpieczeństwo w sieci czy TV. Operator udostępnia również m.in. aplikację 'Mój Orange' i możliwość szybkiego kontaktu z contact center. Orange będzie również oferował specjalną obsługę z myślą zarówno o najlepszych klientach (szczególnie biznesowych), jak również o seniorach.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.