statystyki

Orange stracił koszulkę lidera

autor: Elżbieta Rutkowska15.11.2017, 07:39; Aktualizacja: 15.11.2017, 08:52
telefon, konsument

telefon, konsumentźródło: ShutterStock

Operatorzy inwestują, licząc na wzrost rynku. I szukają antidotum na wysokie koszty roamingu

Reklama


Pół miliona kart SIM przewagi nad wiceliderem ma operator zajmujący pod tym względem pierwsze miejsce. I po raz pierwszy od wielu lat nie jest to Orange – w trzecim kwartale tego roku zdetronizował go Play z 14,9 mln kart.

Kiedy 10 lat temu Play jako czwarty gracz pojawił się na polskim rynku, wydawało się, że nie ma szans dobić do czołówki, która podzieliła między siebie rynek. W 2007 r. miał pół miliona klientów, w 2008 już 2 mln, w 2010 r. przekroczył 5 mln, a w 2013 – 10 mln. Długotrwała polityka agresywnego zdobywania klientów przyniosła owoce. – Udział w rynku nie jest istotny w naszej strategii. Liczą się przychody i EBITDA – stwierdził prezes Play Jorgen Bang-Jensen, po tym jak wychylił lampkę szampana za sukces.


Pozostało jeszcze 82% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Artykuły powiązane

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane

Reklama