Cel: Przywiązać klienta na zawsze. Konwergencja wkracza na rynek wielkimi krokami

autor: Hubert Orzechowski05.09.2017, 07:56; Aktualizacja: 07.09.2017, 14:32
Wkrótce może więc okazać się, że konwergencja będzie dla konsumentów nie tyle wygodną ofertą, co po prostu koniecznością

Wkrótce może więc okazać się, że konwergencja będzie dla konsumentów nie tyle wygodną ofertą, co po prostu koniecznościąźródło: ShutterStock

Konwergencja, kojarzona dotąd z branżą internetową i telekomunikacją, dotyczy też innych branż. Dzięki wychodzeniu poza główną działalność firmy zdobywają odbiorców i ich od siebie uzależniają.

Reklama


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama


Źródło:Dziennik Gazeta Prawna

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • Fff(2017-09-11 14:30) Zgłoś naruszenie 06

    Śyf to gazeta prwna

    Odpowiedz
  • StAAbrA(2017-09-06 08:47) Zgłoś naruszenie 40

    PZU , ZUS , US - i inne ścierwa przywiązały "klienta" ...

    Odpowiedz
  • Stary człowiek a może(2017-09-05 13:59) Zgłoś naruszenie 150

    Nie byłem nie jestem i nigdy ale to przenigdy nie będę uzależniony tylko od jednego usługodawcy.Pozorne i fałszywe "oszczędności" są iluzją wciskaną przez "domokrążców" i panienki z Call Center. Czar pryska do pierwszej awarii lub próby zerwania z takim usługodawcą umowy.Programy lojalnościowe to klasyczne pułapki i sidła zastawione na klientów.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane

Reklama